امنیت و بهینه سازی وردپرس

سایتی که طراحی می‌کنید نیاز به بررسی مستمر و ایمن سازی داره، درست مثل ماشینی که سوار میشید!

داشتن یک سایت خوب تا ۵۰ درصد می تواند در افزایش بازده سایت شما اثر بگذارد، و ۵۰ درصد باقی آن، مربوط به ایجاد امنیت و بهینه سازی سایت است. استفاده از خدمات بهینه سازی و امنیتی وردپرس دکتر فضا می تواند شما را برای رسیدن به سایتی ایمن و سریع با بهترین بازده، همراهی کند.

خدمات امنیت وردپرس

خدمات بهینه سازی سایت های وردپرسی این امکان را به شما می‌دهد که زمان لود صفحات را پایین بیاورید، جایگاه خوبی را در گوگل کسب کرده و از همه مهمتر در میان رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشید. از این رو برای قدم اول بهتر است از یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه‌ای برای بهینه سازی و امنیت سایت وردپرس کمک بگیرید. استفاده از خدمات بهینه سازی سایت های وردپرسی این امکان را به شما می دهد که به راحتی جایگاه خود را بین کاربران و صفحه اول گوگل حفظ کنید.

دکترفضا برای امنیت چیکار میکنه ؟

تیم حرفه‌ای دکتر فضا علاوه بر خدمات هاستینگ و طراحی سایت، به فکر بهینه سازی و امنیت سایت شما هم هست!

دکترفضا برای امنیت چیکار میکنه ؟ دکترفضا برای امنیت چیکار میکنه ؟ .

دسترسی‌های امن

تغییر آدرس لاگین، محدود کردن تعداد دفعات ورود، فعال کردن ۲factor authentication و captcha هم از راهکارهای تیم دکترفضا برای برقراری امنیت در دسترسی‌های سایت است.

جلوگیری از نفوذ

استفاده از پسوردهای پیچیده اولین قدم برای جلوگیری از نفوذ است. قدم بعدی فریب دادن هکرها و خرابکارهاست که دکترفضا از طریق honeypot این کار رو انجام میده.

بهینه سازی تنظیمات سایت

بررسی نسخه وردپرس و افزونه ها، ویرایش htaccess، SSL، CSP، XSS و غیرفعال کردن debug و display error، بخشی از ویژگی پکیج امنیتی وردپرس دکترفضا ست.

حذف بدافزارها و ویروس ها

سفید شدن ناگهانی صفحه، ارجاع به سایتی دیگر بدون اطلاع شما، عدم نمایش panel از مشکلاتی که بدافزارها و ویروس ها در سایت بوجود میارن. دکترفضا اینجاست که ویروس ها رو از بین ببره!

خدمات بهینه سازی وردپرس

بهینه سازی وردپرس تا حد زیادی می تواند از ارورهای چون صفحه سفید وردپرس، Internal Server Error ، Error Establishing A Database Connection (مشکل در برقراری ارتباط با دیتابیس) و Connection Timed Out (زمان اتصال به پایان رسیده است) جلوگیری نماید. از این رو بهتر است در زمان مقرر نسبت به بهینه سازی وردپرس اقدام کنید. بنابراین بهتر است در مورد مزایای خدمات بهینه سازی وردپرس دکترفضا بیشتر بدانید.

افزایش سرعت سایت

یکی از بهترین cms های محبوب که نیاز افراد را به کد نویسی به حداقل رسانده است، همین وردپرس بوده که در بسیاری از کشورها به عنوان یک قالب محبوب مورد استفاده بسیاری از طراحان سایت قرار می گیرد. برای بسیاری از افراد که سایت های اختصاصی دارند این مشکل پیش آمده که زمان لود سایت افزایش می‌یابد، که همین موضوع می‌تواند سبب خروج کاربر از سایت شود. بنابراین باید برای این مشکل راهکاری داشت تا سرعت سایت را افزایش داد. یک طراح سایت برای افزایش دادن سرعت لود سایت این کارها را انجام می دهد:

بروزرسانی وردپرس

در زندگی تکنولوژیکی امروز که هر روز با یک اتفاق جدید رو به رو هستیم، باید سیستم‌های مان هم به روز باشند. برای این کار طراح سایت ابتدا یک بکاپ یا نسخه پشتیبان از کل سایت تهیه می‌کند و سپس با بروزرسانی نسخه وردپرس سعی می‌کند تا کدهای موجود در سایت را بهینه کرده و مصرف cpu را نیز کاهش دهد.

اصلاح ساختار پیوندهای یکتا در وردپرس

ساختارهایی که با لینک‌هایی مانند author، tag، cate و postname شروع شوند، باید تغییر کنند. حال ممکن است پس از تغییر دادن پیوندهای یکتا URL با ارور ۳۰۱ مواجه شوید که سایت پس از آن به صورت خودکار این مشکل را برطرف می کند.

نرخ بازدید Crawler گوگل

برای اینکه سرعت لود سایت بالا برود، شما نیاز دارید تا نرخ بازدید Crawler گوگل را کاهش دهید، برای اینکار باید از تعداد ربات هایی که برای ایندکس شدن محتوای شما استفاده می شود، کم کنید.

تعرفه خدمات امنیت و بهینه سازی وردپرس

اگه می‌خواین در مورد خدمات بهینه سازی و امنیت وردپرس دکتر فضا بیشتر بدونین، از مقاله‌های امنیت سایت و بهینه سازی وردپرس غافل نشین. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌تونین با شماره … تماس بگیرین یا از طریق چت آنلاین با مشاوران‌مون در ارتباط باشین. اون‌ها شما رو راهنمایی می‌کنن تا بهترین سرویس رو برای کسب و کارتون انتخاب کنین.

برنزی

۲۵۰,۰۰۰ تومان/ یکبار

نقره‌ای

۴۵۰,۰۰۰ تومان/ یکبار

طلایی

۷۵۰,۰۰۰ تومان/ ماه

الماس

۱،۰۰۰،۰۰۰/ تومان

افزایش سرعت
رفع ایرادات نرم‌افزاری
افزایش امنیت
حذف ویروس‌ها و ایرادات
برنزی

۲۵۰,۰۰۰ تومان/ یکبار

افزایش سرعت
رفع ایرادات نرم‌افزاری
افزایش امنیت
حذف ویروس‌ها و ایرادات
نقره‌ای

۴۵۰,۰۰۰ تومان/ یکبار

افزایش سرعت
رفع ایرادات نرم‌افزاری
افزایش امنیت
حذف ویروس‌ها و ایرادات
طلایی

۷۵۰,۰۰۰ تومان/ ماه

افزایش سرعت
رفع ایرادات نرم‌افزاری
افزایش امنیت
حذف ویروس‌ها و ایرادات
الماس

۱،۰۰۰،۰۰۰/ تومان

افزایش سرعت
رفع ایرادات نرم‌افزاری
افزایش امنیت
حذف ویروس‌ها و ایرادات

خدمات بهینه سازی وردپرس

اگه می‌خواین در مورد خدمات طراحی سایت دکتر فضا بیشتر بدونین، از مقاله‌های هاست و میزبانی وب غافل نشین. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید هاست، می‌تونین با شماره … تماس بگیرین یا از طریق چت آنلاین با مشاورانمون در ارتباط باشین. اون‌ها شما رو راهنمایی می‌کنن تا بهترین سرویس رو برای وب سایت تون انتخاب کنین.